Σε ανακοίνωσή τους, τα ελληνικά πληρώματα που βρίσκονται υπό κράτηση στο Ισραήλ γνωστοποίησαν ότι προχωρούν «απεργία πείνας με αίτημα την άμεση απελευθέρωση μας από την παράνομη επίθεση και κράτησή μας. Δεν συνεργαζόμαστε με κανέναν τρόπο με το γενοκτονικό κράτος του Ισραήλ που κρατάει σε ομηρία πάνω από 9000 Παλαιστίνιους πολιτικούς κρατούμενους σε άθλιες συνθήκες. Απαιτούμε από τις κυβερνήσεις μας να πράξουν τις απαραίτητες ενέργειες για τον επαναπατρισμό μας, όχι όμως σαν κάποιου είδους χάρη. Γνωρίζουμε πολύ καλά το βαθμό συνενοχής των κυβερνήσεων μας στη γενοκτονία, απαιτούμε όμως να πράξουν τα δέοντα που τους επιβάλλει η νομιμότητα που οι ίδιες χρησιμοποιούν για να θεμελιώσουν την εξουσία τους. Όλα τα μάτια στην Γάζα. Καλούμε το κίνημα να πάρει θέσεις μάχης όχι μόνο για μας, αλλά για τον παλαιστινιακό λαό που αντέχει και μάχεται τον σιωνιστικό ζυγό».



