Ο προπονητής του ΑΟ Θήρας, Μανώλης Σκουλικάρης, μετά την λήξη της αναμέτρησης απέναντι στον Πανιώνιο έδωσε συγχαρητήρια στις παίκτριες του για την προσπάθεια που έκαναν στον τελικό.

Πιο συγκεκριμένα τόνισε:

«Ξεκινήσαμε με πολύ άγχος. Το πρέσινγκ το είχε ο Πανιώνιος. Κάναμε την προσπάθειά μας. Είναι αξιέπαινα τα κορίτσια παρόλο που χάσαμε. Δεν μας βγήκαν μερικά πράγματα. Πίστευα ότι θα γυρίσουμε το παιχνίδι στο 2-1.

Ο Πανιώνιος έχει παίκτριες υψηλού επιπέδου, που ξέρουν να διαχειριστούν τις καταστάσεις. Δίκαια νίκησαν. Συγχαρητήρια στον Πανιώνιο. Είμαστε πετυχημένοι. Συνεχίζουμε για την τετράδα».

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΔεν επιθυμώ να δημοσιευθεί η επιστολή της παραίτησής μου” -“Σέβομαι την πολιτική ηγεσία και το υπουργείο
Επόμενο άρθρο“Χειροπέδες” σε 70χρονο για ναρκωτικά