Η ΑΕΚ μετά τη νίκη επί του Άρη στη SUNEL Arena και θέλει να τελειώσει την σειρά στη Θεσσαλονίκη την Κυριακή. Ο Ντράγκαν Σάκοτα παραχώρησε δηλώσεις ενόψει της αναμέτρησης τονίζοντας πως ο Άρης είναι πολύ καλύτερη ομάδα τώρα σε σχέση με τους πρώτους μήνες.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Όπως είπαμε και πριν από το πρώτο ματς των playoffs, στόχος μας είναι να παίξουμε όσο καλύτερα μπορούμε, για να διεκδικήσουμε στo Πρωτάθλημα ό,τι μας αναλογεί. Ο Άρης είναι μία σκληρή ομάδα. Αποδείχθηκε στο πρώτο ματς, στο γήπεδό μας, ότι προερχόταν από πολλές προπονήσεις, είχε περισσότερο χρόνο, και ήταν πανέτοιμος και πνευματικά και αγωνιστικά. Έτσι ή αλλιώς, οι μεταξύ μας αναμετρήσεις πάντα έχουν μία ιδιαιτερότητα, με χαρακτηριστικό στοιχείο τη δύναμη. Προφανές είναι, ότι ο Άρης είναι πολύ καλύτερη ομάδα τώρα, σε σχέση με την ομάδα των πρώτων μηνών. Ελπίζω να γίνει ακόμη ένα όμορφο ματς».

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΕγκρίθηκε για έκτη χρονιά η ακτοπλοϊκή σύνδεση Σποράδες – Θεσσαλονίκη
Επόμενο άρθροΟ Μοντέρο αναδείχθηκε ο MVP των Playoffs της EuroLeague