Απόπειρα αυτοκτονίας στο ψυχιατρείο των φυλακών Κορυδαλλού φέρεται να έκανε ο 45χρονος Νορβηγός που καταδικάστηκε σε ισόβια συν 19 χρόνια κάθειρξης για το φόνο 32χρονο αστυνομικού σε μπαρ στη Θεσσαλονίκη. Ο Βορειοευρωπαίος εντοπίστηκε στο μπάνιο του ψυχιατρείου με κομμένες τις φλένες του. Οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι μπόρεσαν να επέμβουν καίρια και να μεταφέρουν το μεσήλικο στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο της Νίκαιας. Ο Νορβηγός είχε χτυπήσει στο λαιμό, στις 28 Δεκεμβρίου 2023, τον 32χρονο αστυνομικό, που παρενέβη σε καβγά στον οποίο εμπλεκόταν. Το χτύπημα αποδείχθηκε θανάσιμο. 



ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΗ ενδεκάδα του ΠΑΟΚ για το ντέρμπι στην έδρα του Ολυμπιακού
Επόμενο άρθρο“Ο Χριστός με βρήκε σε κακό χάλι, ήρθε μέσα σε 30 δευτερόλεπτα όταν Τον κάλεσα” (Βίντεο)