Η Όλγα Κεφαλογιάννη βρέθηκε, αυτές τις ημέρες, στην Τήνο και επισκέφθηκε τον Ιερό Ναό της Ευαγγελιστρίας. Εκεί είχε την τιμή να συναντηθεί και να συνομιλήσει με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Σύρου, Τήνου, Άνδρου, Κέας και Μήλου κ. Δωρόθεο Β΄, ενώ έπειτα, με τη συνοδεία του Αρχιερατικού Επίτροπου Τήνου, Πρωτοπρεσβύτερο κ. Γεώργιο Φανερό, ξεναγήθηκε στο χώρο.

Διαβάστε περισσότερα στο www.govastiletto.gr

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροLive Streaming: Ο μεγάλος τελικός του Απόστολου Χρήστου
Επόμενο άρθροΡόδος: Ο 47χρονος μασέρ χάιδευε σε απόκρυφα σημεία