Κάμερες ασφαλείας του εστιατορίου κατέγραψαν δύο άτομα να πλησιάζουν το τραπέζι του αντιπεριφερειάρχη. Χωρίς να τους απασχολήσει η παρουσία δεκάδων θαμώνων, άρπαξαν από το σακάκι του το πορτοφόλι, το οποίο περιείχε πάνω από 1.000 ευρώ και εξαφανίστηκαν.
Κλοπή του Αντιπεριφερειάρχη
Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης, ενώ το κατάστημα παρέδωσε αμέσως το καταγραφικό υλικό στις Αρχές. Στο αποψινό δελτίο ειδήσεων του Star, μεταδόθηκε βίντεο ντοκουμέντο από τη στιγμή της άφιξης των ένστολων. Την ώρα της κλοπής, στο ίδιο τραπέζι βρισκόταν και ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Το γεγονός αυτό εντείνει τα ερωτήματα για το αν η ενέργεια των δραστών ήταν οργανωμένη ή αν πρόκειται για μια τυχαία «χρυσή ευκαιρία». Την υπόθεση ερευνά η Ασφάλεια Γλυφάδας.



