Η Εθνική πόλο Γυναικών θριάμβευσε και στον τελικό απέναντι στην Ουγγαρία (12-9) και ανέβηκε στην κορυφή του κόσμου, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο της Σιγκαπούρης.

Η σπουδαία ομάδα της Εθνικής πόλο Γυναικών πανηγυρίζει έναν ακόμη θρίαμβο, μετά την εμφατική της νίκη στον τελικό της Σιγκαπούρης απέναντι στην ισχυρή Ουγγαρία με 12-9. Το εκπληκτικό σύνολο του Χάρη Παυλίδη έφερε ξανά το χρυσό μετάλλιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος σε ελληνικά χέρια, μετά από το 2011.

Απολαύστε τις σημαντικότερες στιγμές από τον μεγάλο τελικό:




























ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΠρόεδρος Επιμελητηρίου Μαγνησίας: Να κατατεθεί άμεσα η τροπολογία για τη λειτουργία των καταστημάτων στον παραλιακό μέτωπο του Παγασητικού
Επόμενο άρθροΕΛΑΣ: Πάνω από 2.500 πρόστιμα για κράνος μέσα σε μια εβδομάδα