Οι δηλώσεις του Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο:

«Για μια σειρά από λόγους, ναι. Επειδή παίζουν μόνο πρωτάθλημα, κάτι που τους επιτρέπει να προετοιμάζονται πολύ καλά για την εβδομάδα και να έχουν παίκτες σωματικά έτοιμους, χωρίς ταξίδια ή πισωγυρίσματα.

Και επίσης επειδή έχουν ποιότητα, όχι μόνο τον Ραμπιό, αλλά και τους Μόντριτς, Λεάο, Σάλεμακερς… Είναι μια καλά δομημένη ομάδα».

Επιμέλεια: Γιάννης Ροζής

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΝίκησε και ελπίζει ο Απόλλων Σμύρνης
Επόμενο άρθροΠετράκης: «Είναι ένα πολύ δύσκολο βράδυ για εμάς»