Τη στιγμή που υπάρχει παρατεταμένη ξηρασία και το πρόβλημα της λειψυδρίας έχει κινητοποιήσει –υποτίθεται- την κυβέρνηση και την ΕΥΔΑΠ, σπασμένος σωλήνας Εταιρείας Ύδρευσης έχει σπάσει στη Νέα Φιλαδέλφεια και εκατοντάδες κυβικά νερού χάνονται, καθώς τρέχει χωρίς να έχει υπάρξει καμία παρέμβαση εδώ και μιάμιση ώρα.

Δείτε βίντεο από το σημείο:

Όπως καταγγέλλει κάτοικος της περιοχής στη «Ζούγκλα», «εδώ και μιάμιση ώρα περιμένω στο τηλέφωνο για να δηλώσω στην ΕΥΔΑΠ ότι έσπασε για άλλη μια φορά στο ίδιο σημείο ο αγωγός ύδρευσης στη διασταύρωση των οδών Ανθέων και Τραλλέων, στη Φιλαδέλφεια. 4η φορά σε τρία χρόνια.

Και αφού μου έχει πει όλο το κατεβατό, ενόσω το νερό φεύγει σαν ποτάμι, περιμένω να συνδεθώ. Και αφού συνδέθηκα, ο συνομιλητής μου είπε : η γραμμή σας έριξε σε λάθος επιλογή. Και ξανά περιμένω…

Η συγκεκριμένη σωλήνα είναι από αμίαντο και όταν προ 2 ετών ζητήσαμε να την αλλάξουν, απάντησαν : ναι, θα την αλλάξουμε στο σπασμένο τμήμα. Δηλαδή 1 μέτρο πριν, ένα μέτρο μετά.
Και τώρα έσπασε ξανά, 4 μέτρα πιο κάτω από το προηγούμενο σπάσιμο».

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΚαι επίσημα στον ΟΦΗ ο Κωστούλας
Επόμενο άρθροΜήτογλου: «Το γεγονός ότι έχουμε χάσει και την Euroleague και το πρωτάθλημα μας πεισμώνει πάρα πολύ»