Ο Ολυμπιακός υποδέχθηκε στο Παπαστράτειο κολυμβητήριο τη Μλάντσοτ από την Κροατία για την 1η αγωνιστική του Α΄ ομίλου του LEN Champions League και τη νίκησε με 13-9, αρχίζοντας θετικά την πορεία του στην κορυφαία διοργάνωση.
Οι Κροάτες μπήκαν πολύ δυνατά στο παιχνίδι και προηγήθηκαν με 3-0 στα πρώτα τρία λεπτά. Από εκείνο το σημείο, όμως, οι “ερυθρόλευκοι” ανέβασαν κατακόρυφα την απόδοσή τους και επέβαλαν την ανωτερότητά τους. Η ισοφάριση ήρθε στα δύο λεπτά του δευτέρου οκταλέπτου και αμέσως μετά η προσπέραση με 4-3. Η Μλάντοστ έφερε και πάλι το ματς στα ίσα, αλλά στη συνέχεια ο Ολυθμπιακός έτρεξε νέο σερί, ξέφυγε με τέσσερα γκολ (8-4) στις αρχές του δευτέρου μέρους και δεν απειλήθηκε ξανά μέχρι το τελικό 13-9.
Περισσότερα σε λίγο…
Τα οκτάλεπτα: 2-3, 4-1, 5-4, 2-1



