Εργαζόμενοι που ήταν παρόντες στο κατεστραμμένο πυρηνικό ηλεκτροπαραγωγικό εργοστάσιο στη Φουκουσίμα (ανατολική Ιαπωνία), όπου είχε γίνει το ένα από τα δύο σοβαρότερα πυρηνικά δυστυχήματα στη σύγχρονη ιστορία, επίσης και τότε τσουνάμι, το 2011, απομακρύνθηκαν εσπευσμένα σήμερα, εξαιτίας της έκδοσης έκτακτης προειδοποίησης για τσουνάμι, μετά τον πολύ ισχυρό σεισμό στον Ειρηνικό, ανοικτά των ακτών της Ρωσίας, ανακοίνωσε η TEPCO, η διαχειρίστρια εταιρεία.

«Απομακρύναμε εσπευσμένα όλους τους εργάτες και τους υπαλλήλους μας», επιβεβαίωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο εκπρόσωπος της TEPCO, προσθέτοντας ωστόσο ότι «ουδεμία ανωμαλία παρατηρήθηκε» στην εγκατάσταση.

Στον πυρηνικό σταθμό Φουκουσίμα Νταϊίτσι βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες καθαρισμού και διάλυσης, που αναμένεται να διαρκέσουν δεκαετίες ακόμη, μετά την καταστροφή εξαιτίας του ιστορικού σεισμού και του τσουνάμι που τον έπληξαν τον Μάρτιο του 2011.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΡιμπάλτα: «Γνωρίζω πολύ καλά τον Νίκολιτς, η ΑΕΚ είναι η ιδανική θέση για αυτόν»
Επόμενο άρθροΗ Κίνα εκδίδει προειδοποίηση για τσουνάμι στις ανατολικές ακτές της