Ο προπονητής του Ολυμπιακού, Αντρέα Γκαρντίνι συνεχάρη τον Παναθηναϊκό για την κατάκτηση του τίτλου και τόνισε πως ο ίδιος θα παραμείνει στον πάγκο του Ολυμπιακού για να χτίσει την ομάδα της επόμενης σεζόν.

«Συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό, έκανε μια εκπληκτική σειρά. Ήταν δύσκολα παιχνίδια. Τα παιδιά πάλεψαν πολύ. Ήταν σπουδαίοι όλοι τη σεζόν, όμως. Ναι, θα μείνω και θα κοιτάξουμε την αγορά για παίκτες εντός και εκτός Ελλάδας» τόνισε ο προπονητής του Ολυμπιακού στην κάμερα της ΕΡΤ1.//ΔΜ

Αναλυτικά όσα είπε ο Γκαρντίνι:

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΗ Δανία θα καλέσει για εξηγήσεις τον πρέσβη των ΗΠΑ για πιθανή κατασκοπεία στη Γροιλανδία
Επόμενο άρθροUEFA – Θ. Θεοδωρίδης: «Τεράστια ευκαιρία για τους συλλόγους μας και το ελληνικό ποδόσφαιρο»