Η Βάνα Μπάρμπα πήρε εξιτήριο το μεσημέρι της Παρασκευής 23 Μαΐου, από το νοσοκομείο, όπου νοσηλευόταν μετά το ελαφρύ εγκεφαλικό που υπέστη.

Διαβάστε περισσότερα στο www.govastiletto.gr

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΠερίμεναν 19 ολόκληρα χρόνια για να καταδικάσουν με ελαφρές ποινές τους αρχαιοκάπηλους της Σχοινούσας
Επόμενο άρθροΕορτή της Παναγίας Παραμυθίας στη Μονή Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αγίου Γεωργίου Νηλείας