Η Βάνα Μπάρμπα πήρε εξιτήριο το μεσημέρι της Παρασκευής 23 Μαΐου, από το νοσοκομείο, όπου νοσηλευόταν μετά το ελαφρύ εγκεφαλικό που υπέστη.
Διαβάστε περισσότερα στο www.govastiletto.gr
Η Βάνα Μπάρμπα πήρε εξιτήριο το μεσημέρι της Παρασκευής 23 Μαΐου, από το νοσοκομείο, όπου νοσηλευόταν μετά το ελαφρύ εγκεφαλικό που υπέστη.
Διαβάστε περισσότερα στο www.govastiletto.gr