Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό και η κίνηση των συρμών διεξάγεται πλέον σε ολόκληρη τη Γραμμή Κηφισιά – Πειραιάς, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΉπια άνοδος στο Χρηματιστήριο με οδηγό ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ
Επόμενο άρθροΠρόεδρος Επιμελητηρίου Μαγνησίας: Να κατατεθεί άμεσα η τροπολογία για τη λειτουργία των καταστημάτων στον παραλιακό μέτωπο του Παγασητικού